Thursday, March 10, 2011

Permainan Rebut Negeri !!!

ASSALAMUALAIKUM.....

apa khabar saudara saudari ku sekalian...?lama dah x update blog ni...disebabkan macam-macam faktor la.antaranya memang aku xda masa..( termasuk malas)..hehe..hari ni rajin sikit sebab 3 assingment dah berjaya disiapkan..so,ada lg beberapa yang nk kena bg siap.Tapi nak kena relekkan otak dulu sebelum sambung semula..kalau x BERKEMUNGKINAN BESAR aku akan jadi penghuni rumah sakit jiwa Bukit Padang x pown TANJUNG RAMBUTAN !!.Lega rasanya bila dapat siapkan assignment pengajian melayu yang memang mencabar.kurang sikit Migrain aku..
hari ni berlangsung la sukan permainan tradisional yang dianjurkan oleh senior kitorg.ni kira assgment dorang la.Kami budak-budak junior pun memang semangat la nak main.. x tau la bg siapa2 yg x bsemangat tu ..!best kot,bukan selalu dapat peluang main permainan tradisional masa ni.Ini juga dapat memupuk semangat mencintai budaya n mewujudkan hubungan silaturrahim antara kita semua.kaki aku terseliuh dan aku rasa...?mestilah sakit...x kan sedap kot !aku n kawan-kawan aku,mek je,n iza ambil bahagian dalam acara rebut negeri...best sangat..teringat balik kenangan masa kecik-kecik dulu..hehehe... disamping rasa sakit ni aku sangat bersyukur kerana ujian sakit dapat menghapuskan dosa-dosa kecil.insyaALLAH..tapi nak bg banggah sikit,walaupun cedera tp rasa berbaloi sebab kami dapat johan acara rebut negeri...hehehe...lebih2 lg apabila menumbangkan lawan yg lg besar dr kami...ceh,,saja nak bagitau yang saiz bukan la penentu kemenangan,tp apa yg penting adalah strategi !!!
sampai sini sajalah crite pasal permainan rebut negeri ni..siapa2 nak main tu,cuba la...mmg seronok..gambar x dapat nk upload sbb x da org tolong tangkap gambar,,ngek~~~!

No comments:

Post a Comment