Tuesday, May 29, 2012

Balik Kampung !!!

Assalamualaikum...

korang apa khabar semua???

huhu.. lama tak update blog ni..

Hurray !!! my exam is done already ! now i'm at home sweet home.

Seronok dapat balik rumah jumpa mak bapa aku yg tersayang and jumpa adik-adik aku yang brutal! haha

Actually nak update blog lepas sampai rumah tapi line streamyx kat rumah ni ada problem. kejap ada, kejap tak ada. macam chipsmore gitu. tension i ... ni baru ok sikit ni.

Masa balik ke hometown tercenta kat Sabah ni, kawan2 tersayang aku yang hantar. Anyway, thanks to my friends @ housemate Farah, ira, dayah and adik angkat comey hasifah. Sedih gak masa balik tp of course la lebih banyak lagi excitednya.. haha

Sebelum sampai Sabah, Masyaallah memang aku tak sabar nak sampai rumah tapi bila dah sampai je airport Kota Kinabalu perasaan aku jadi tak menentu. Allah saja yang tahu aku tak suka situasi macam ni. My Parents tak datang ambil.huhu. orang lain yang datang ambil. Lantak la, janji aku balik kampung !!!

Aktiviti2 aku setakat cuti ni tak lah best mana, tapi tak lah membosankan. Aku just busy tolong parents aku uruskan ikan2 bilis ni. Lama tak Mengopek bilis, so dapat peluang ni aku pun kopek lah.. best tapi agak penat ! (klu u all tak tau apa pasal bilis or pasal kopek bilis, mai la datang sini)haha

Tapi yang paling best hari ni, ayah aku balik dari laut. Ayah bawa ikan merah (aku gelar ikan merah x tau nama dia apa).

so, menu makan tengahari adalah ikan merah masak tomato + sotong goreng ! yoohooo!!!


ikan merah masak tomato :)

sorry lah, aku bab masak boleh la sikit2. Tapi bab nak hias2 makanan ni aku memang FAIL !! haha

okay, tu je yang aku nak cerita... (bajet masakan dia sedapppp) eleh lantak lah.. hahaha. blog aku, aku taip, so suka hati aku ..

apa2 pun have a happy holiday semua !! bagi yang bercutilah.. hehe



No comments:

Post a Comment