Sunday, July 29, 2012

Ramadhan datang lagi !

Assalamualaikum....


Lama gila tak update blog. Macam biasa, alasan utama ialah tak ada masa (malas sebenarnya). Kalau lah blog sama macam rumah dah confirm bersawang. Habuk x payah nak kata lah.. hahaha


sebelum terlupa aku nak ucap Salam Ramadhan semua !!! 


Ramadhan datang, Hadiah bermakna dari Allah !

Bukan senang kita nak bertemu Ramadhan. Setahun sekali je, itu pun kalau Allah panjangkan umur. Allhamdulillah, aku masih dapat bertemu ramadhan kali ni. Tahun depan tak tahu lagi.. mungkin ya dan mungkin tidak..

Ramadhan yang ke-9. Apabila aku di "removed oleh kawan sendiri". Kalau ya pun nak removed aku, bagitau aku apa aku dah buat. Apa salah aku. At least aku boleh ubah mana yang buruk, perbaiki mana yang tak baik. Paling tidak aku boleh minta maaf.

Sepanjang persahabatan ini pergaduhan tak pernah wujud. Mungkin ada something yang aku buat tanpa disedari. Keras sangatkah hati dia di bulan yang mulia ini.

Aku just harap persahabatan ini akan kekal. Walaupun aku selalu di pesan, persahabatan antara lelaki dan perempuan selalunya tidak akan kekal. Aku berharap bulan mulia ini adalah bulan yang paling bermakna untuk mu dan untuk ku...

p/s : sahabat yang baik akan menegur kesilapan sahabatnya. Bukan mengiakan kesilapan atau meninggalkan sahabatnya terkontang -kanting sendiri. 




No comments:

Post a Comment